Reklamačný poriadok
REKLAMAČNÝ PORIADOK
Postup pri uplatňovaní a vybavovaní uplatnenia zodpovednosti za vady produktu– vytknutia vady produktuv zmysle zákona č.108/2024 Z.z. v nadväznosti na príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka
- Záručná doba na predávané produktyje 24 mesiacov.
- Spotrebiteľ si právo na uplatnenie zodpovednosti za vady produktu uplatňuje bezodkladne po zistení vady produktu. Pri uplatnení vady produktu – vytknutí vady predloží aj predmet vytknutia vady a doklad o nadobudnutí vlastníctva produktu (napr. doklad o kúpe, faktúra, záručný list a pod.).
- Vadu môže spotrebiteľ vytknúť- uplatniť osobne u obchodníka, alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese prevádzky obchodníka: GRAVITY-shop.sk, Mostová 223, 958 04 Partizánske, IČO: 50308106, prípadne v sídle obchodníka: GRAVITY Trade s. r. o., Kolačno 195, 958 41 Kolačno, IČO: 50308106, e-mail: info@gravity-shop.sk
- O vytknutí vady produktu obchodník poskytne spotrebiteľovi bezodkladne po vytknutí vady spotrebiteľom písomné potvrdenie o vytknutí vady produktu a o lehote, v ktorej vadu odstráni, ktorá nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady produktu.
- V prípade ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady produktu písomne oznámi spotrebiteľovi dôvody odmietnutia zodpovednosti za vady produktu.
- Ak spotrebiteľ znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.
- Za účelom vytknutia vady produktu môže spotrebiteľ vyplniť protokol o vytknutí vady produktu / reklamačný protokol nachádzajúci sa na webovom sídle obchodníka: www.gravity-shop.sk
Reklamovaný tovar zasielajte na adresu:
GRAVITY-shop.sk
Mostová 223
Partizánske
958 04
mobil: +421 907 628 789
e-mail: info@gravity-shop.sk